Ordet perfektion!

Det har redan gått över fem måndader sedan du och jag träffades. En tid som bara flugit förbi och en lyckligare tid.
Du är verkligen min finaste, du är min kärlek min lilla prins!
Du är lycka, glädje, passion, värme, trygghet och en del av livet. 
När du är nere och ledsen, så kommer jag alltid stå med min famn öppen för dig att gråta ut i, prata ut i. 
När du är glad och lycklig kommer jag att stå där och dela glädjen och lyckan med dig. 
Vår, sommar, höst och vinter. Dag som natt. I solsken eller i regn, oavsett så kommer jag stå med öppna armar för dig. Jag vill alltid finnas vid din sida!
Det är svårt att skriva sina känslor för det finns ingen som kan förstå hur mycker jag tycker om dig, hur mycket jag vill vara med dig hur lycklig jag har blivit med dig bredvid mig. 
du kom som en räddare på en vit häst och räddade mig. Du gjorde verkligen det, du kom in i mitt liv när det var som svårast. Du gjorde det lättare att komma ur det. Du fanns där redan från början, du lyssnade och höll om mig. Du sa inget, du behövde inte. Din närhet och din trygga famn var det enda som jag behövde för stunden och din trygga famn är något jag behöver resten av mitt liv. 
Du är min prins, min glädje, min luft , min bästavän, min kärlek min passion och min ängel!
Du är ordet perfektion för mig!
du gör mig lycklig och hel genom att  bara finnas där.
Jag är så otroligt lycklig som fått en sådan fin pojkvän, en sådan chans i livet. Oavsett vilken tjej du hade haft så hade hon varit den lyckligaste på jorden. Precis som jag är! Jag är den lyckligaste personen på jorden tillsammans med dig! 
Du är mitt guld, min diamant! 
Jag tackar ödet och livet för att det fört oss två tillsammans!
ett + ett = två
du + jag = vi
Jag älskar dig Peter Wiking♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0