Mina svar på era frågor.

NORA!

Vad är enligt dig det bästa och det sämsta med din personlighet?

Det bästa med min personlighet är väl att jag är lätt och släpper gärna n nya människor i mitt liv. Sämsta är att jag blir lätt arg, jag har koncentration svårigheter och gillar jag inte en person så är jag väldigt anti!

Hur tänker du dig i framtiden ( jobb, familj, drömmar osv)?

I min framtid så ser jag att jag har ett jobb, antigen som polis eller inom vården. När jag har ett jobb de är då jag siktar på att bilda en familj. Jag vill att vi ska bo i ett hus eller lägenhet där vi trivs. Antigen här hemma eller i någon annan stad. Jag vill ha ett stort bröllop,jag vill kunna bli ekonomisk oberoende. Viktigt i min framtid att jag har möjligheten att kunna resa dit jag vill. Australien är ett måste! Snorkla i barriärreven. Min mormor och morfar ska vara odödliga.!

 

Gråter du lätt eller håller du de mesta inom dig?

Jag gråter lätt för att jag har samlat på mig så mycket känslor och så mycket onödiga saker. Men jag håller även allt inom mig, så ja är svaret på båda!


 

Emmelie.

Hur har det känts på praktiken än så länge, känner du att du valt rätt linje?:)<3

Det känns bra på praktiken, storm trivs. Just nu känns mitt linjeval helt rätt! Så jag hoppas på detta! :) <3

 

Emelie.

Vem va ditt bästa ligg? ;)

Det var med din kille! ;) Skämt åt sido. Det var en kille som jag har varit tillsammans med för jätte länge sedan!


eleanore

drömkillen, hur är han för dig?

Drömkillen, hmm han ska få mig att skratta, få mig att le. Att kunna öppna mig själv. Han ska visa att han bryr sig, visa kärlek ute bland vänner men även när vi är ensamma. Gilla barn, han ska ha en fin insida lik så utsida.

Är du nöjd med vad du valde på gymnasiet?

Det är jag verkligen, jag hoppas ditt val också blir ett nöje! :)

Om du fick 100.000.000 kronor vad skulle du lägga dem?

På en ny mobil, ett par Dr Martenz och sedan kanske ta och spara?! :D

 

 

Irma

Varför tycker du om dina tjejer så sjukt mycket? :D

Är du säker på att jag gör det? Antagligen för att ni är speciella och ni är så himla underbara. De är ju er jag älskar!

Bästa kyssen någonsin? ;)<3

Det måste varit min första kyss, för den är ju alltid speciell, och det var med Lillberg! :)


 



Kommentarer
▲ Mohammedi's™

Heeej ;)) Tänkte tipsa om 3 fantastiska TÄVLINGAR!!

1. Vinn valfri vara från runns.se/erikasgarderob.se, som tex smycken, klockor, iphone skal, kläder , m.m.

http://mohammedis.se/2012/february/vinn-300-presentkort-fran-runnsseerikasga.html#comment

2. Vinn Brilliantsmile Tandblekning , vitare tänder? Va med då!! ;)

http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-brilliantsmile-tandblekning.html#comment

3. VINN VANTAR SOM KAN ANVÄNDAS PÅ DIN TOUCHSKÄRM PÅ MOBILEN/IPHONE/IPODE..

http://mohammedis.se/2012/february/tavling-vinn-vantar-som-kan-anvandas-pa-din.html#comment

Va gärna med på alla dem tre, eller kanske bara 1 utav dem? Ha en bra dag! Kram!

2012-02-17 @ 09:40:38
URL: http://mohammedis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0