Om jag fick hade jag skrikit till hela världen!

Du skulle varit kvar, du skulle hålla hårt om mig.
Jag får en svag ångest när jag tänker att det snart har gått så långt och jag inte har släppt dig ur mitt minne eller mina känslor för dig. Ska det verkligen behöva vara såhär? Vill bara att det ska kännas bra! Att du ska älska mig så som jag älskar dig!
Som det var förut, jag vill att du kommer hem till mig, älskar mig håller mig och viskar att det är såhär det ska vara!
Vill bara skrika till dig så att du hör, det är dig jag vill dela mitt liv med, det är dig som jag ska älska resten av mitt liv, det finns ingen som jag kan älska så som jag älskar dig, det finns heller ingen jag kan hata så mycket som jag hatar dig!
Du var min från början och jag vill att det ska sluta med att du är min tills döden tar oss iväg!
Vet att detta är min enda dröm som jag inte kan få!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0