det står skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

det bästa är att handla rätt, annars kommer det tillslut att bli kaos, tårar och ett stort frågetecken.
det bästa är om du inser att du har förändrats, för jag ser att du inte är den som föralltid var där. Den som alltid gjorde mig glad och alltid var vid mig, du var det där som jag behövde som jag alltid har velat ha.
Du var underbar.
snälla! Min dörr är öppen för att du ska komma tillbaka, men hur länge ska den stå och dra in kalla vindar och regn det vet jag inte. Jag funderar på att stänga den, men då har jag verkligen förlorat dig på alla de där sätten.
Du var min.
nu är du iallafall inte min. du är någon annans.
men snälla, ändra till ditt gamla jag och kom tillbaka. för du var allt, verkligen allt!
jovanaignjatovic©
ph: we♥it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0