Jag gör som du vill!

Förr några dagar sedan fick jag en kommentar av en tjej, att jag skulle hissa/dissa. Så sure, jag har ju inget annat för mig! :)
Jag skulle vilja börja med att dissa!
  • -En diss till att vara 16 år! Det finns nästan inget man kan hitta på!
  • -En diss till att det snart kommer börja snöa, då jag verkligen inte gillar snö och vinter överhuvudtaget, dock älskar jag nyår och julafton!
Och jag vill hissa!
  • - Det första jag vill hissa är Adele. Så himla bra sångare och älskar hennes låtar! - TACK!
  • - Vill passa på att hissa hösten! Hösten kan vara den vackraste årstiden som finns, då löven är orange,gul röda och ligger på marken. Och när solen kommer fram så njuter man verkligen. Sists också att luften är frisk och härlig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0