Mina tankar för 2-3 år sedan! Wow ;O

Att åka bort kanske gör att detta får ett stop? En Paus ur livet, att vara bara Jovana och ingen annan! Kanske det är kärlekens fel? att jag inte hinner tänka klart! Men vill inte släppa den som jag har! För det är den jag älskar som mest! Men att samla mina tankar är kanske det jag behöver? Det var inte meningen att skada mej själv, men det blev bara svårare och svårare ett tag, och jag kunde inte sluta med det jag börjat med. Men nu kanske allt blir som vanligt. En glad Jovana utan massa med skrik och tårar?När du sårade som mäst fanns det inget att göra, jag satt bara vid min dator, och stängde allt annat utan för mej, men om jag fortsätter med det jag gör så blir det mycket svårare snart. Det är inget lätt att prata om, mamma vill hjälpa men kan inte, även att hon vill de. Hon jag forsätter att stänga allt inom mej så blir det för fullt och då kanske dom pysiksasjukdomarna kommer, dom som mamma är rädd att komma om jag inte pratar!  Men att åka bort ett tag kanske gör att det nästan blir som vanligt! Det är ialla fall det jag behöver just nu känner jag. Jag tror inte jag vet vem jag är mer! Allt går ju så snabbt så jag hinner inte tänka! Men nu ska jag ta chansen och göra det, vill inte ha pysiksaproblem!Men att komma bort från min älskling är kanske lite det jag behöver, men jag kommer inte kunna klara mej utan att tänka på dej. Du ska veta att jag verkligen älskar dej<3  Att skada sej är ju inget bra, men det är just det jag gör! så nu ska jag försöka att så ett litet stop på det.
Ni tror det kan täcka all sorg i mitt hjärta? Men det kan det inte. Inget kommer någonsin bli som förr. Allt jag vill ha tillbaka är mitt gamla liv. Ja vill minnas alla glada stunder med dig och även kunna vara glad istället för att vara en ledsen flicka. Så kan ni inte ta tillbaka min kärlek? Den som jag älskar så mycket. Jag vet att ni har försökt att göra roliga saker med mig så att ja ska vara glad, men det hjälper inte. För ingen kan någonsin kunna sakna dig så mycket som jag gör. Men att ta dej tillbaka kanske skadar dig? Men mig skadar du varje dag, för att du inte finns där du ska vara. SNÄLLA KOM TILLBAKA<3  Min ögon kan tindra. Mina läppar kan le. Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se!  Jag försöker att inte gråta men det är svårt =/ Det gör ju så ont.<3
I do not know why, but you make it so much harder for me to understand.
You have disappeared from my side, I see it, the angel let go. It is already too late to change that.

fuck y

Det räcker nu, så många tårar som jag lagt på dig.

Du förtjänar inte ens en tår, du förstår inte dina misstag, skyller på så mycket andra saker, tror du verkligen att detta kommer hålla?

Jag vet att det inte håller det spricker, är inte ensam med att tycka såhär.

Men jag lovar dig, snart säger jag fan till dig.

Jag vet säkert att jag snart bryter ihop.

Du kan lika gärna dra härifrån igen.

För jag behöver dig inte, har jag varit utan dig förr så kan jag vara det igen!

you have break me down once time, but not this time.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0