Skulle det vara såhär?

Känner mig så tom, så halv. Som en bit kom rätt men en annan lossnade.
De känndes så rätt, men nu känns de fel igen, för det är jag som blir den sårade. och den som du lämnar hemma!
Men oavsett vart du är i världen, så kommer jag alltid att älska dig.
Och oavsett vart i världen du är så skall du finns för mig, du sa de.
du fick mig att rasa, du fick mig att le. Du fick mig att få känna dina läppar mot mina igen, men du fick mig även att sakna dig mycket mera. men de var de värt.
jag önskar bara du fanns hos mig hela tiden, höll mig i handen när jag ville de och att du föralltid ska finnas hos mig, i min närhet. älska mig som förr.
dina ord fick mig att lyfta, ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0