Oscarsgalan --- Next ;)

Nä, nu är det dags för att hoppa i sängen, för nu är Oscarsgalan slut. Jag tyckte det var riktigt bra faktiskt:)
Många fina klänningar, måga bra nominerade osv. Riktigt kul :) Tänk att få ta emot en själv! wow säger jag bara.
Grym i paint!:D ( kl är 00:30 -.-)

Hahah, nä men titta alla snygga klänningar och personer!

halle berrymila kunis

reese witherspoon

Matthew McConaughey

Jesse Eisenberg

The social network en av dem bästa filmerna som jag har sett. Och Jesse Eisenberg är en riktigt bra skådelspelar en ligt mig, och gör många roliga filmer! :)

nu är det bara inception som ska ses, verkar vara riktigt bra. Den var nominerad i massa olika saker, samt fb-filmen:D



Kommentarer
keela

bra val själv!:) tack så mycket :)

2011-03-01 @ 13:32:58
URL: http://keela.se
Leia ♥

Såg också lite på det. :D

2011-03-01 @ 13:58:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0