Noll koll. Upp åå ner.

Hello, det regnar ute och det känns som om det är höst väder pågång. Men i själva verket är vi ju påväg att gå till vår och sommar. Underligt.


Jag har så mycket olika ideer om muin blogg, men jag kan verkligen inte bestämma mig :) Så jag hoppas att ni kan kommentera lite olika förslag :) Tex färger, textstilar osv. ALLT :)



Eftersom jag varit sjuk så blir det ingen träning och ingen löpning för mig idag, så jag får gå och läsa på no-redovisningen. Som jag tror vi har imorogn :P Noll koll här:)
Men annars blir veckan ganska chill förutom att det är nationella imorgon och torsdag. Och så ska det tränas inteför no provet som är nästa vecka. Så måste jag kolla när vi har badmintionstunerig.

Typ så ser jag ut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0