Hur kan man?

Ja hur kan man nästan glömma av att idag är det ett år sedan som min farmor gick bort?
  • Grattis farfar på födelsedagen. I hope you love me, because I love you.
Farmor, vi alla saknar dig här hemma.
Vi kommer alltid att göra.
Alla minnen och stunder är förevigt i våra hjärtan.
Jag saknar ditt varma leende ditt humör och och att få vara tillsammans med dig.
Förra sommaren var jätte konstig, ingen dig där. Då var det inte som vanligt.
Du är min solstråle farmor, du var verkligen något som man längtade efter varje vinter, för att sommaren skulle komma. Ville träffa dig.
De få gångerna var för lite. Vill ha dig här nu.
En doktors fel, en viktig person försvann ur mitt liv. Vilket misstag.
Jag älskar dig otroligt mycket. Tack för dem 14 åren jag fick med dig!<3
r.i.p♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0