Film tips i det konstiga vädret.

Jag har två film tips som är värda att se på :)
Den första är.
  1. The bilnd side. Som är en verklighet baserad film. Det handlar om Michael Oher en pojke som har ett svårt liv. Hans räddning kommer när han ensam i regnet ska gå tillbaka till skolans idrottshall för att få värme för natten. Då en mamma som har barn på skolan stannar och plockar upp han i regnet och erbjuder han sov plats hemma hos hennes egna familj. Gråten sitter i halsen genom hela filmen. Och man känner medlidande. Vissa personer har det faktiskt så som Michael har det.
  2. Resident Evil. En riktigt bra action film. Själv tittade jag på den som kom ut 2010. Och jag har inte sett någon annan innan. Men de gick att förstå filmen ändå:) Handlar om Alice som söker efter överlevande efter att ett T-virus har smittat hela jorden. Och det lever monster som äter människor kvar. Alice hittar en grupp, och så småning om kommer problemen ett efter ett.
Dessa filmer är värda att se. Om ni bara ska välja en film så tycker jag ni ska se på The blind side!



Kommentarer
Ida

vad va det du ville ha hjälp med? =D

2011-02-05 @ 23:48:54
URL: http://iduttan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0