What are words If you really don't mean them When you say them

Ville bara dela av mig av lite tankar och känslor, kommentera gärna om ni känner igen er:)
  • Det är att när jag tittar in i ett akvarium med fiskar, så kommer lugnt in i kroppen och man kopplar bort allt runt omkring, och bara tittar på fiskarna och hur lugna de är, man till och med kan önska att man var en fisk själv. Ingen stress i livet bara simma runt där. Varför är det så?
  • Samma när det är helt stjärnklart ute, och man är ute. Så tycker jag det räcker att titta upp, för då känner jag mig också lugn och kopplar av. Jag tycker även att man kan se att jorden är rund då! :)


Kommentarer
Ida

1. jag hatar fiskar och allt som har med vatten och göra, för det påminner mig bara om hajar och ja... hajar och jag går inte riktigt bra ihop :P

2. stjärnor kan jag hålla med om att det är lugnande! :D

2011-04-28 @ 19:00:45
URL: http://http:/iduttan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0