Grymaste.

Det är så högt i mitt huvud
med ord som jag borde ha sagt
Som jag drunknar i min sorg
Jag kan inte ta tillbaka de ord jag aldrig sagt

Jag tycker verkligen kriget mot terror är ett gäng skitsnack
Bara en dålig ursäkt för att du kan använda alla dina kulor
Hur mycket pengar tar det att verkligen göra en fullständig klipp
9 / 11 att bygga syv gjorde de dra verkligen det?

Och en massa andra täcka ups
Ditt barns framtid var den förste att gå med nedskärningar
Om du tror som gör ont, vänta här kommer uppercut
Skolan var skräp i första hand som är på upp och upp


Håll dig på botten men retas du med den övre skorpa
Du får det då de flytta den så att du aldrig keepin upp tillräckligt
Om du slår på TV, allt du ser ett gäng vad knullar
Dude dejtar så och så, blabbering om så och så
Och det är inte Jersey Shore, homie det är nyheterna
och dessa samma människor säger påstås oss sanningen
Limbaugh var en rasistisk, är Glen Beck en rasistisk, Ghaza band
var gettin bombades men Obama sade inte skit
Det är därför jag inte är rösta på honom nästa antingen
Jag är en del av problemet, problemet är jag lugn
Och jag tror på folket! Yeah!

Det är så högt i mitt huvud
med ord som jag borde ha sagt
Som jag drunknar i min sorg
Jag kan inte ta tillbaka
de ord jag aldrig sagt

Nu kan vi säga att det är inte vårt fel
Om vi ​​hörde aldrig det
men om vi vet bättre, då vi förtjänar förmodligen det
Jihad är heligt krig, där är det i tillbedjan?!
Mord är inte islam och du är inte uppmärksam

[Från: http://www.metrolyrics.com/words-i-never-said-lyrics-lupe-fiasco.html]

Och du är inte en muslim
Israel tar inte min sida cuz se hur långt du har tryckt på em
Promenad med mig in i gettot, det är här alla Kush gick
Klagar på spritbutik, väl whatchu drack sprit för?
Klaga på mörkret men when'd du väljer en kvast upp?
Bara listenin till Pac är inte klara det stopp
En rebell i dina tankar är inte klara det hela
Om du inte bli skådespelare, kommer du aldrig vara en faktor.
Piller med en miljon biverkningar, ta em när smärtan är känt
Tvätta ner dem med Lightläsk, Killin bort dina hjärnceller
Crooked banker runt om i världen kommer gärna ge ett lån idag
Så om du någonsin missar en betalning, kan de ta ditt hem borta.


Det är så högt i mitt huvud
med ord som jag borde ha sagt
Som jag drunknar i min sorg
Jag kan inte ta tillbaka
de ord jag aldrig sagt


Jag tror att alla tystnaden är värre än allt våld
Rädsla är en så svag känsla, det är därför jag föraktar det
Vi är rädda för nästan allt, rädd för att ens säga sanningen
Så rädd för vad du tycker om mig, jag är rädd för ens berätta
Ibland är jag gillar den enda personen jag känner mig trygg att berätta den för
Jag är låst i en cell i mig, jag vet att det finns ett fängelse i dig
Tänk på detta din ösa ur, så ta ett djupt andetag andas in ett par
Mina skrik är äntligen gettin gratis, mina tankar är äntligen Yellin igenom!

Det är så högt i mitt huvud
med ord som jag borde ha tråkigt
Som jag drunknar i min sorg
Jag kan inte ta tillbaka
de ord jag aldrig sagt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0